Gliss Purify & Protect - balsamul care nu încarcă firul de păr


Salutareeee!
Am primit din nou un colețel buzzstore.Yeeey! Bucurie mare! Orice primesc de la ei mă face să mă simt importantă :)
Coletul conținea:
- 1 șampon Gliss Purify & Protect

- 1 balsam Gliss Purify & Protect
- 1 pungă Moringa
- Piepteni și pliante de promovare
- Ghidul de Buzz



Buuun!
Din prezentarea produselor, reiese faptul că atât șamponul, cât și balsamul sunt dedicate persoanelor cu păr gras care au nevoie de o revigorare a acestuia. (Sau cel puțin, asta am înțeles eu.. )
Ei bine, am cam o lună de când le folosesc exclusiv pentru a-mi crea o părere cât se poate de obiectivă despre ele.
Și să începem cu șamponul, zic. Pentru mine personal, un șampon bun e acela care curăță extrem de bine părul, nu îl îngrașa după 1 zi de la folosire și cel mai important: nu dă mâncărimi și iritați scalpului. Acest șampon îndeplinește toate aceste condiții, dar nu depășeste șamponul pe care îl folosesc în mod frecvent.
Revelația din acest colet a fost balsamul. După cum știți, am părul creț natural, dar odată cu sarcina au intervenit niște modificări la nivel hormonal și părul meu a luat-o razna. În sensul că, nu doar că nu mai stă "așa" de creț cum stătea candva, ci stă perfect drept. Sau să zic "stătea"?!
Și acum să vă spun de ce acest balsam e o revelație. Sunt două motive, unul că mi-a reînviat într-o oarecare măsură buclele, iar al doilea e că nu îngrașă părul, așa cum facea orice alt balsam cu părul meu.
Astfel că vă recomand să încercați cel puțin balsamul Gliss Purify & Protect, vă va uimi!
Voi ce produse folosiți pentru definirea buclelor?
V-am țucat!
Lalu

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ciorbă de pui cu legume

Paste "Claudia"

Cum să fii FAntastic?