K Beauty, noua gama de măști coreene Avon

Salutare dragilor!

Revin cu un review pentru noile măști lansate de Avon.
În colaborare cu Buzzstore, Avon a lansat o nouă campanie de testare pentru gama lor de skincare - K Beauty.
Cu toții știm că produsele coreene de îngrijire a pielii sunt extrem de renumite pentru calitățile și eficiența lor. De ce menționez asta? Pentru că măștile din noua famă sunt fabricate în Coreea.


Eu am testat masca pentru buze și cea pentru ochi. Ambele mi-au plăcut, dar să le luăm pe rând

Masca de buze are în formula sa hydrogel, miere de manuka și neactrină. Promite că lasă buzele moi și netede. Ce vă pot spune eu în urma testării este că în primele 2-3 minute de folosire mă pișca puțin, dar nu deranjant. Cred că acest lucru ajută la efectul de mărire al buzelor. În plus, mi-a cicatrizat crăpăturile ce le aveam și am putut folosi cu ușurință un ruj mat roșu.


Masca pentru ochi este perfectă pentru zona de sub ochi, este cu extract de aur pentru a da un efect de luminozitate și un tonic rapid. Pot să vă confirm faptul că pielea din jurul ochilor a devenit mai fină și elastică după folosirea măștii. Cearcănele s-au estompat ușor, dar ce mi-a placut cel mai mult este că a lăsat particule aurii fine pe ten.


Așadar, vă recomand cu drag măștile din noua gama K Beauty de la Avon. În rutina mea de îngrijire și-au câștigat cu siguranța locul!


V-am țucat!




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ciorbă de pui cu legume

Paste "Claudia"

Cum să fii FAntastic?